Modern Combat Sandstorm Galaxy Y (QVGA,ARMV6)

Modern Combat Sandstorm Apk merhaba arkadaşlar uzun süredir yayın yapamadık biliyorum ama bu sefer gerçekten çok güzel bir oyunla kaşınızdayım adı modern combat sandstorm oyunumuz normalde armv6 işlemcilerde çalışmıyor ama bazı geliştiriciler oyunu armv7 den armv6 ya portlamışlar oyunumuzdan kısaca bahsetmek gerekirse elinizde bir silah çöllerde savaşıyorsunuz oyunumuz körfez savaşlarındaki sandstorm yani kum fırtınası harekatını konu alıyor malesef oyun portlanırken bazı grafiksel hatalar olmuş ama oynamak isteyenleri bu konuda fazla engelleyeceğini düşünmüyorum  gayet güzel akıcı oynanışıyla yine gameloft yapacağını yaptı dedirtiyor insana artık paylaşıma geçiyorum iyi oyunlar

Not: MC Sandstorm için bütün armv6 ve qvga desteği veren sitelere baktım yalnızca bizi sitemiz kırık değil oyunu test ettim galaxy y de çalışmıştır

Oyunumuz için Chainfire 3d yani root gerekir

Root için tıklayınız

Chainfire 3d için tıklayınız

                                             Oyunumuzdan Görüntüler,







Kurulum :

Chainfire 3D Ayarı = Reduce Texture Quality ve Qualcomm Driveri

İlk önce modern combat sandstorm apkmızı kuruyoruz sonra rardan çıkarttığımız dosyayı gameloft/games  klasörüne atıyoruz sonra oyuna giriyoruz

Modern Combat Snadstorm Apk  ( 6 mb ) (Zippyshare)

Modern Combat Snadstorm Apk  ( 6 mb ) (Mediafire)

Modern Combat Snadstorm Data ( 144  mb ) (Zippyshare)

Modern Combat Snadstorm Data ( 144  mb ) (Mediafire)




















Yorumlar

  1. Yalnız 10 bölüm var! Ayrıca sonu pek güzel bitmiyor, Jones diye bir komutan var ama bizi satıyor! :( Neyse sonunda onu da öldürdüm! Bu arada çok fena portlamış bu ne olmuş ya! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oyunu oynayacak arkadaşları bilgilendirdiğiniz için teşekkürler ayrıca port konusuna gelince ancak bu kadar olabiliyor

      Sil

Yorum Gönder

Bu kadar emeğe bir yorum fazla mı ?

Popüler Yayınlar